Grundlovsdag ved Todbjergtårnet
Kære alle! Som flere nok har bemærket, har der ikke været indbydelse til Grundlovsfest ved Todbjergtårnet. Årsagen skal findes i en kombination af et lidt stort arbejdspres på Fællesrådet, omkring den nye handlingsplan for vores lokalområde, og et sammenfald med de enkelte fællesrødders personlige arbejdskalendere, der har betydet at vi, desværre har været nødt til …