Kære alle!
Som flere nok har bemærket, har der ikke været indbydelse til Grundlovsfest ved Todbjergtårnet.
Årsagen skal findes i en kombination af et lidt stort arbejdspres på Fællesrådet, omkring den nye handlingsplan for vores lokalområde, og et sammenfald med de enkelte fællesrødders personlige arbejdskalendere, der har betydet at vi, desværre har været nødt til at trække stikket omkring Grundlovsdag.
Vi har haft følere ude omkring muligheden for at andre kunne løfte opgaven, dog uden det er mundet ud i en endelig plan for Grundlovsdag.
Vi laver derfor en light udgave!
Grundlovsdag kl. 18.00 vil Fællesrådet være repræsenteret ved Tårnet, medbringende mikrofon og højtaler, til de der måtte have lyst til at tage ordet.
Tag selv mad of drikkevarer med.
Vi ses ved Tårnet kl. 18.00 på Grundlovsdag!
